مزووایت در کدام نواحی پوست اعمال می شود؟
نوشته شده توسط : علی پور

بعد از انجام کار مزووایت تراپی، پایین هیچ قوانینی تا ۳ روز نباید یک قطره آب به پوست شخص عکس العمل نماید. طی این زمان ایام کرم ضد آفتاب و شب‌ها کرم‌های آب‌رسان و ترمیم‌کننده ملایم بر روی پوست مالیده می‌گردد تا به‌تدریج زمان ریکاوری طی شود و پوست به شرایط طبیعی بازگردد.

 بهترين مارك كرم پودر

 

بیش تر بدانید: محافظت‌ های پس از میکرونیدلینگ رخ چه چیزی است؟

 

 

 

 

در‌این مرحله دکتر معالج چهره شخص را به تعدادی منطقه تقسیم می‌کند و پاره ای از مواد را روی هر مورد از نصیب‌های پیشانی، حریم دیده، سیرتکامل‌ها، بدور لب و زنخدان می‌ریزد. بعد از آنکه مواد به اندازه کافی روی پوست نهاده شد، درحال حاضر پوست را بوسیله یک کارتریج ۱۲ راز نیدلینگ می‌نماید. این فعالیت تا جایی ادامه می یابد که کرم پودر به خیر و خوبی جذب پوست گردد.

مرحله نیدلینگ رخ معمولاً ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت دوره میبرد؛ بعداز این مرحله دکتر با نوک انگشتان خویش به آرامی مواد باقی مانده را روی پوست شخص ماساژ می دهد و بعد از آن ماسک صفحه‌ای طلا و جواهرات، ماسک آلوئه ‌ورا یا این که ماسک منحصر بی بی گلو را روی پوست شخص نهاده و نیم ساعت شکیبایی می کند.

بعداز نیم ساعت ماسک را برداشته و مجدداً پوست ماساژ داده می‌گردد. در‌این مرحله یک ضد آفتاب SPF۳۰+ بر روی پوست اعمال می‌شود.

مزووایت در کدام نواحی پوست اعمال می شود؟

این نحوه معالجه بر روی همه نواحی پوست که رنگ پر‌نور‌خیس آن مدنظر میباشد، قابل اعمال خواهد بود. بخش‌هایی از پوست که رنگ‌دانه‌ها تجمع کرده‌اند یا این که برآمدگی‌ها و لکه‌های سنی رخ، گردن، بالاتنه، دست و حتی تمام تن با مزووایت معالجه می گردند؛ ولی به جهت هزینه‌ی بالا، اکثر اشخاص ترجیح می دهند از صرفا در نواحی زخم‌چشم از آن به کارگیری کنند.

 

 

حرف انتها

به جای آنکه سرمایه خویش را صرف سرویس ها زیبایی و ترمیم پوست نمایید و تا پایان قدمت مشغول عارضه ها و محدودیت‌های آنها گردید؛ با صرف اندکی وقت، رسیدگی و اعتنا لازم پوست خویش را مدام شاداب و برنا نگه دارید. یادگیری شیوه های پر‌نور کردن پوست با طریق‌های فوری خانگی شما‌را از تمام تولیدات شیمیایی بی‌نیاز خواهد کرد. ملازمان گرامی، درصورتی که شما نیز تجربه‌ای دراین باره دارید، خواهشمندیم تجربیات و ایده ها گران بها خویش را با ما و ملازمان ستاره به اشتراک بگذارید. از ملازمت و همراهی شما قدردانی‌گزاریم.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: